Hrvatska: Kompanija Podravka ulaže u tehnološku modernizaciju proizvodnje

Hrvatska: Kompanija Podravka ulaže u tehnološku modernizaciju proizvodnje

Hrvatski proizvođač hrane, pića i farmaceutskih proizvoda Podravka uložiće skkoro 30 miliona kuna (4,8 miliona USD / 4 miliona evra) u tehnološku modernizaciju proizvodnje, rečeno je u sredu u ovoj kompaniji.

“U okviru nedavno najavljenog investicionog ciklusa Grupe Podravka, Uprava Podravke donela je odluku da se u tehnološku modernizaciju proizvodnje Podravke uloži skoro 30 miliona kuna. Ova investicija uključuje nabavku novih linija za proizvodnju i pakovanje oblikovane proizvode u fabrici grickalica Koktel sa sedištem u Koprivnici“, navodi se u saopštenju kompanije.

Ovom investicijom Podravka će u potpunosti modernizovati ovaj tehnološki proces rada. Pored povećanja efikasnosti samog proizvodnog procesa, ovo će stvoriti i pretpostavke za proizvodnju postojećih i novih proizvoda u liniji dečijih žitarica.

Podravka sa svojim brendom Lino drži vodeću poziciju na hrvatskom tržištu dječjih žitarica, dok je jedan od najistaknutijih brendova na slovenačkom i srpskom tržištu. Ugradnjom ove nove proizvodne linije povećaće se proizvodni kapaciteti, što će omogućiti dalji rast i razvoj ovog asortimana proizvoda.

Modernizacija Podravkinih proizvodnih jedinica nastaviće se i u narednom periodu, a namera kompanije je da svoj razvoj podigne na optimalan nivo kako bi adekvatno odgovorila na sve veće izazove mnogih tržišta na kojima posluje, istovremeno obezbeđujući visok kvalitet uslovi rada zaposlenih.

Nedavno je Nadzorni odbor potvrdio poslovne rezultate za prvi kvartal 2021. godine i izrazio zadovoljstvo postignutim rastom profitabilnosti u veoma izazovnoj godini. U ovom periodu Grupa Podravka je ostvarila neto dobit u iznosu od 105,2 miliona kuna, što je porast od 15,6% u odnosu na isti period prošle godine. “Ovaj pozitivan rezultat potvrda je sposobnosti tvrtke da brzo prilagodi svoje poslovanje nepredvidivoj i vanrednoj situaciji i odražava snagu i trajnost poslovnog modela i osnovnih aktivnosti Grupe Podravka. S obzirom na prihode od prodaje, oni su iznosili 1079,7 miliona kuna u prvom kvartalu godine, a kako se očekivalo bili su niži u periodu poređenja, iako u potpunosti u skladu sa usvojenim poslovnim planom za ovu godinu. Očekivani pad prihoda od prodaje u odnosu na 2020. godinu posledica je neobično visokog povlačenja robe i stvaranje dodatnih zaliha od strane kupaca u martu 2020. godine, zbog sprovođenja blokade u većini zemalja u kojima je prisutna Grupa Podravka“, rekla je kompanija.