Hrvatska: Nova turistička kampanja usmerena na američko tržište

Hrvatska: Nova turistička kampanja usmerena na američko tržište

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) saopštila je u sredu da je pokrenula promotivnu kampanju na Expediji, najvećoj internet platformi za putovanja na američkom tržištu, koja ima više od 53 miliona jedinstvenih posetilaca.

Ova platforma, kako je rečeno, ima najveći potencijal u daljnjem poticanju turističkog prometa sa udaljenih destinacija, ali za hrvatski turizam s vrlo važnog tržišta.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić istakao je da je od svih dalekih tržišta američko tržište najvažnije za hrvatski turizam.

„Nakon prošle, prve pandemijske godine, u kojoj je Hrvatska bila među retkim zemljama koje su dočekivale američke goste, ova je godina bila pristupačnija brojnim američkim ljubiteljima putovanja jer tokom letne sezone imamo aktivna dva direktna leta na relaciji Nev Iork – Dubrovnik,” rekao je Staničić.

On je dodao da je uveren da će ovom kampanjom dodatno pozicionirati Hrvatsku kao atraktivnu, kvalitetnu, bezbednu i dobro pripremljenu destinaciju, potičući nove dolaske i noćenja s američkog tržišta tokom avgusta i septembra.

Staničić je naveo da je do sada sa američkog tržišta ostvareno oko 510.000 noćenja, što je u odnosu na isti period prošle godine rast od 318 odsto, dok se u zemlji trenutno nalazi preko 7.000 turista iz SAD -a.

Aktivnosti HTZ -a u okviru ovog projekta bit će provedene do kraja septembra i uključivaće posebno mesto posvećeno Hrvatskoj s prikaznom kampanjom koja garantuje više od šest miliona pojavljivanja, dok dodatnu vrednost projektu pruža United Airlines koji nudi turističke letove iz svih krajeva SAD-a za Hrvatsku i čije će učešće u projektu ostaviti dodatnih dva miliona utisaka.

Staničić je rekao i da je najveća vrednost saradnje sa platformom Expedia u konkretnim podacima, koji po završetku zajedničkog projekta omogućavaju uvid u stvarne efekte kampanje kroz vrednost postignute rezervacije.

„Na primer, tokom obične kampanje koja je trajala od aprila do juna 2019. godine, bio je rezervisan smeštaj i odabrane avio karte prema hrvatskim destinacijama u vrednosti od 3,2 miliona američkih dolara. Tokom trenutne kampanje ukupno je ostvareno 6.700 noćenja u Dubrovniku, Splitu i na Hvaru, a prodato je 2.900 avio karata za Hrvatsku”, zaključio je Staničić.